Home Informatii utile Avize/Autorizari

Avize/Autorizari

Pentru evitarea deplasarilor multiple si a contactului in mod direct, programul compartimentului Avize/Autorizari se modifica, urmand ca aceasta activitate sa se realizeze dupa cum urmeaza:

  • Dosarele care se inregistreaza prin compartimentul Avize/Autorizari se transmit numai in format electronic la adresa de e-mail avize@dspiasi.ro, și va conține obligatoriu datele de contact ale solicitantului (telefon, e-mail);
  • Documentatia necesara se regaseste pe site-ul Directiei de Sanatate Publica Iasi, la rubrica informatii- Avize/Autorizari;
  • OBLIGATORIU, documentatia va fi insotita de dovada platii, dupa caz;
  • Exceptarea de la plata tarifelor (pentru Autorizatia Sanitara in baza Declaratiei pe propria raspundere):
    • unitatile publice de asistenta medicala;
    • unitatile publice de invatamant;
    • unitatile de ocrotire sociala si socio-medicala,
    • Asociatii, Fundatii, Organizatii, etc.
  • Plata se va efectua prin ordin de plata (virament bancar) in conturile deschise la Trezoreria Mun. Iasi, si va contine obligatoriu, prestatia solicitata (Asistenta de spacialitate, Certificat de Conformitate, Autorizatie Sanitara de Functionare, Viza anuala):
    • RO67TREZ40620E365000XXXX, CF 4981352, beneficiar Directia de Sanatate Publica Iasi pentru: Asistenta de specialitate de sanatate publica; Certificarea conformitatii- taxa 200 lei
    • RO30TREZ40620160103XXXXX, CF 8609468, beneficiar Trezoreria Mun. Iasi, pentru: Autorizatia Sanitara de Functionare in baza referatului de evaluare (taxa 300 lei); Viza anuala (taxa 200 lei)
  • Răspunsul se va transmite în format electronic către solicitant;
  • Pentru alte detalii si pentru lamuriri privind continutul dosarului si prestatia solicitata (Asistenta de specialitate; Certificarea Conformitatii; Autorizatie Sanitara de Functionare in baza referatului de evaluare; Viza anuala; Autorizatie Sanitara de Functionare in baza declaratiei pe propria raspundere), va stam la dispozitie la nr. de telefon 0232/210900, int. 136.

Memoriile cadru pentru obținerea notificărilor privind respectarea legalității:

Structura si functionarea Compartimentului Avize / Autorizare sanitara:

Atributii generale:

Cereri/Opis documente/Declarații tip/ Informații utile:

         Cerere Anexa 3                                                                                                                      Check list – Viza autorizatiei sanitare                                                                                        Lista activitati care necesita viza anuala

  • Certificat de Conformitate (pentru obiective în funcţiune, care desfăşoară activităţi cu risc pentru starea de sănătate a populaţiei)
  • Asistenta de Specialitate – pentru proiecte de construire, amenajare, modificare a unitatilor care desfasoara o activitate cu risc pentru sanatatea populatiei
  • Actele necesare – obiective cu finantare F.E.A.D.R.:(pentru obtinerea avizelor de construire, amenajare, etc. – obiective cu finantare F.E.A.D.R. – sunt cele prevazute de Ordinul Ministerului Sanatatii nr. 1030. Cererea trebuie sa mentioneze Numarul si Denumirea Masurii programului F.E.A.D.R.)

 

Termenul de solutionare: 20 zile lucrătoare de la data înregistrării complete a documentației

Taxe conform Ord.MS 1030/2009:

  • Exceptarea de la plata tarifelor (pentru Autorizatia Sanitara in baza Declaratiei pe propria raspundere):
    • unitatile publice de asistenta medicala;
    • unitatile publice de invatamant;
    • unitatile de ocrotire sociala si socio-medicala,
    • Asociatii, Fundatii, Organizatii, etc.
  • 200 lei – tarif Asistenta de specialitate
  • 200 lei– tarif Certificarea Conformitatii
  • 200 lei – tarif acordare Viza anuala
  • 300 lei – tarif Autorizare Sanitara in baza Referatului de evaluare
  • 50 lei – tarif suplimentar pentru rezolvare in regim de urgenta (maximum 5 zile lucratoare)