Pentru evitarea deplasarilor multiple si a contactului in mod direct, programul compartimentului Avize/Autorizari se modifica, urmand ca aceasta activitate sa se realizeze dupa cum urmeaza:
- Dosarele care se inregistreaza prin compartimentul Avize/Autorizari se transmit numai in format electronic la adresa de e-mail avize@dspiasi.ro, și va conține obligatoriu datele de contact ale solicitantului (telefon, e-mail);
- Documentatia necesara se regaseste pe site-ul Directiei de Sanatate Publica Iasi, la rubrica informatii- Avize/Autorizari;
- OBLIGATORIU, documentatia va fi insotita de dovada platii, dupa caz;
- Exceptarea de la plata tarifelor (pentru Autorizatia Sanitara in baza Declaratiei pe propria raspundere):
- unitatile publice de asistenta medicala;
- unitatile publice de invatamant;
- unitatile de ocrotire sociala si socio-medicala,
- Asociatii, Fundatii, Organizatii, etc.
- Plata se va efectua prin ordin de plata (virament bancar) in conturile deschise la Trezoreria Mun. Iasi, si va contine obligatoriu, prestatia solicitata (Asistenta de spacialitate, Certificat de Conformitate, Autorizatie Sanitara de Functionare, Viza anuala):
- RO67TREZ40620E365000XXXX, CF 4981352, beneficiar Directia de Sanatate Publica Iasi pentru: Asistenta de specialitate de sanatate publica; Certificarea conformitatii- taxa 400 lei
- RO30TREZ40620160103XXXXX, CF 4981352, beneficiar Trezoreria Mun. Iasi, pentru: Autorizatia Sanitara de Functionare in baza referatului de evaluare – taxa 500 lei; Viza anuala – taxa 400 lei;
- Răspunsul se va transmite în format electronic către solicitant;
- Pentru alte detalii si pentru lamuriri privind continutul dosarului si prestatia solicitata (Asistenta de specialitate; Certificarea Conformitatii; Autorizatie Sanitara de Functionare in baza referatului de evaluare; Viza anuala; Autorizatie Sanitara de Functionare in baza declaratiei pe propria raspundere), va stam la dispozitie la nr. de telefon 0232/210900, int. 136.
ANUNȚ – PROGRAM CASIERIE DSP IAȘI
ÎNCASĂRILE ÎN NUMERAR SE EFECTUEAZĂ NUMAI LA CASIERIA DSP IAȘI DIN STR. N. BĂLCESCU NR.21, ÎN INTERVALUL ORAR:
LUNI – VINERI
8.30 – 10.30
13.00 – 15.00
ÎN ULTIMA ZI LUCRĂTOARE A FIECĂREI LUNI NU SE FAC ÎNCASĂRI
Memoriile cadru pentru obținerea notificărilor privind respectarea legalității:
- MEMORIU CADRU PENTRU OBTINEREA NOTIFICARII PRIVIND RESPECTAREA LEGALITATII
- MEMORIU CADRU DOCUMENTATIE PENTRU OBTINEREA NOTIFICĂRII PRIVIND RESPECTAREA LEGALITĂȚII ALIMENTARE CU APA POTABILA
- MEMORIU CADRU DOCUMENTATIE PENTRU OBTINEREA NOTIFICĂRII PRIVIND RESPECTAREA LEGALITĂȚII CANALIZARE
- MEMORIU CADRU DOCUMENTATIE PENTRU OBTINEREA NOTIFICARII PRIVIND RESPECTAREA LEGALITATII PENTRU REZERVOARE APA POTABILA PENTRU SPITALE
- MEMORIU PENTRU OBTINEREA NOTIFICARII PRIVIND RESPECTAREA LEGALITATII PENTRU UNITATI DE INVATAMANT
- MEMORIU CADRU PRIVIND OBȚINEREA AUTORIZAȚIEI SANITARE DE FUNCȚIONARE PENTRU SALOANE DE TATUAJ – PIERCING
Structura si functionarea Compartimentului Avize / Autorizare sanitara:
Atributii generale:
Cereri/Opis documente/Declarații tip/ Informații utile:
- Autorizatia Sanitara in baza Declaratiei pe Propria Raspundere
- Cerere (Anexa 3- conf. Ord. MS nr. 1030/2009)
- Check-list Autorizatia sanitara in baza Declaratiei pe propria raspundere
- DECLARATIE COND.IG.-SANITARE semnată, după caz, de managerul unităţii /administrator şi/sau titularul activităţii (2 exemplare în original)
- Nu se percepe taxa!
- Autorizatia Sanitara in baza Declaratiei pe Propria Raspundere pentru servicii de îngrijiri la domiciliu:
Anexa-3-Cerere-solicitare-autorizatie-1
Anexa-4-Declaratie-pe-proprie-raspundere
- Autorizatia Sanitara in baza Declaratiei pe Propria Raspundere pentru servicii de îngrijiri paliative:
Anexa-1-Cerere-solicitare-autorizatie
Anexa-3-Declaratie-pe-proprie-raspundere
- Autorizatia sanitara in baza Referatului de Evaluare
- Cerere (Anexa 3 – conf. Ord. MS nr. 1030/2009)
- Check-list-Autorizatia-sanitara-in-baza-Referatului-de-evaluare-1 (4)
- Lista-activitati care se autorizeaza in baza Referatului de evaluare
- Viza autorizației sanitare
Cerere Anexa 3 Check-list-Viza-autorizatiei-sanitare (2) Lista activitati care necesita viza anuala
- Certificat de Conformitate (pentru obiective în funcţiune, care desfăşoară activităţi cu risc pentru starea de sănătate a populaţiei)
- Cerere (Anexa 3- conf. Ord. MS nr. 1030/2009)
- Check list- Certificat de conformitate
- Asistenta de Specialitate – pentru proiecte de construire, amenajare, modificare a unitatilor care desfasoara o activitate cu risc pentru sanatatea populatiei
- Cerere tip (Anexa 3- conf. Ord. MS nr. 1030/2009);
- Check-list-Asistenta-de-specialitate
- Acte necesare – obiective cu finantare F.E.A.D.R.:(pentru obtinerea avizelor de construire, amenajare, etc. – obiective cu finantare F.E.A.D.R. – sunt cele prevazute de Ordinul Ministerului Sanatatii nr. 1030. Cererea trebuie sa mentioneze Numarul si Denumirea Masurii programului F.E.A.D.R.)
- Cerere tip
- Check list – Proiecte AFIR negatii
- Check list- Proiecte AFIR (Asistenta de specialitate si Certificarea Conformitatii)
- Acte necesare activitate DDD si Saloane de infrumusetare – In conformitate cu noile reglementari ale Ord. MS nr. 15/2020 pentru modificarea si completarea Ord. MS nr. 1030/2009, pentru activitatile de utilizare a produselor biocide pentru Dezinfectie, dezinsectie si deratizare in spatiile utilizate de populatie si pentru activitatile de Coafura si alte activitati de infrumusetare, Certificarea conformitatii cu normele de igiena si sanatate publica este obligatorie.
- Documente necesare pentru activitatea de DDD
- Documente necesare pentru activitatea de Coafura si alte activitati de infrumusetare (COD CAEN 9602) in vederea obtinerii Certificatului de Conformitate
- Cerere Anexa 3
- UNITĂȚI DDD cu Certif. de Conformitate – actualizare 01.11.2024
Termenul de solutionare: 20 zile lucrătoare de la data înregistrării complete a documentației
Taxe conform Ord.MS 1030/2009:
- Exceptarea de la plata tarifelor (pentru Autorizatia Sanitara in baza Declaratiei pe propria raspundere):
- unitatile publice de asistenta medicala;
- unitatile publice de invatamant;
- unitatile de ocrotire sociala si socio-medicala,
- Asociatii, Fundatii, Organizatii, etc.
- 400 lei – tarif Asistență de specialitate de sănătate publică
- 400 lei– tarif Certificarea Conformității
- 400 lei – tarif Acordare viză anuală
- 500 lei – tarif Autorizare Sanitară în baza referatului de evaluare
- 150 lei – tarif suplimentar pentru rezolvare in regim de urgenta (maximum 5 zile lucratoare)