Home General ANUNȚ DEMARARE/IMPLEMENTARE PROIECT PNRR – DIRECȚIA DE SĂNĂTATE PUBLICĂ IAȘI anunță demararea/implementarea...

ANUNȚ DEMARARE/IMPLEMENTARE PROIECT PNRR – DIRECȚIA DE SĂNĂTATE PUBLICĂ IAȘI anunță demararea/implementarea proiectului cu denumirea ”SMART SĂNĂTATE: DEZVOLTAREA CAPACITĂȚILOR DIGITALE ALE DIRECȚIEI DE SĂNĂTATE PUBLICĂ IAȘI

408
0

DIRECȚIA DE SĂNĂTATE PUBLICĂ IAȘI anunță demararea/implementarea proiectului cu denumirea  ”SMART SĂNĂTATE: DEZVOLTAREA CAPACITĂȚILOR DIGITALE ALE DIRECȚIEI DE SĂNĂTATE PUBLICĂ IAȘI Proiect co-finanțat din Planul Național de Redresare și Reziliență al României, în cadrul Componentei 7 – COD APEL: MS – 732 aferent I3.2 – APEL NECOMPETITIV, Pilonul II: Transformare Digitală, INVESTIȚIA: I3. Realizarea sistemului de eHealth și telemedicină, PNRR/2022/C7/MS Investiția specifică I3.2 Digitalizarea instituțiilor cu atribuții în domeniul sanitar aflate în subordinea Ministerului Sănătății.

Contract de finanțare: nr.1375/88/13.2/12.04.2024 inreg. DSP IASI nr. 4837/19.04.2024

Obiectivul proiectului:

Obiective generale ale proiectului:

  1. Optimizarea Proceselor Administrative:

○ Implementarea unor soluții digitale pentru eficientizarea fluxurilor de lucru administrative.

○ Reducerea birocrației prin digitalizarea documentelor și proceselor de raportare.

  1. Sistem Integrat de eHealth și Telemedicină.

○ Implementarea unui sistem avansat de eHealth și telemedicină pentru îmbunătățirea accesului la serviciile medicale.

○ Facilitarea comunicării între profesioniștii din domeniul sănătății și comunitatea locală.

  1. Securitatea Datelor și Confidențialitatea.

○ Implementarea măsurilor de Securitate cibernetică pentru protejarea datelor sensibile ale pacienților și ale instituției.

○ Asigurarea conformității cu standardele de securitate în domeniul sănătății.

  1. Parteneriate și Colaborări Digitale.

○ Dezvoltarea unui ecosistem digital pentru colaborarea cu partenerii, autoritățile locale și instituțiile de sănătate din teritoriu.

○ Utilizarea platformelor digitale pentru schimbul rapid de informații și coordonarea activităților.

  1. Cursuri de formare profesională pentru angajați în vederea utilizării noilor aplicații informatice.

Obiective specifice ale proiectului:

Componenta 1: Îmbunătățirea/dezvoltarea rețelelor de comunicații și a infrastructurii IT/hardware la nivelul instituției, cu următoarele componente.

1.1 Implementarea unor componente noi, actualizarea sau extinderea componentelor hardware existente și ale rețelei de comunicații IT.

1.2 Actualizarea și instalarea dispozitivelor hardware IT.

Componenta 2: Implementarea și/sau îmbunătățirea software-ului non-clinic și a interoperabilității,

Cu următoarele componente.

2.1. Implementarea sistem informatic integrat, de tip modular, cu servicii de stocare și instalare în cloud, care va facilita funcționarea instituției cu următoarele soluții software.

2.1.1. Managementul documentelor.

2.1.2. Management de conținut.

2.1.3. Managementul administrativ și logistic.

2.1.4.Managementul serviciilor de Securitate.

2.2.Implementarea unor sisteme noi, actualizarea și extinderea sistemelor de operare, platformelor, aplicațiilor software de birou.

2.2.1. Sisteme de Operare

2.2.2 Baze de Date

2.2.3. Platforme de Schimb și Integrare de Informații

2.2.4. Aplicații Software de Birou

Valoarea totală a proiectului este 2.953.137,23 RON, din care valoarea finanțării PNNR de 2.481.627,92 RON și TVA aferent de 471.509,31 RON

Durata proiectului:  18 de luni

Data de inceput: 19.04.2024

Data de finalizare: 30.09.2025

Date de contact:   DIRECȚIA DE SĂNĂTATE PUBLICĂ JUDEȚEANĂ IAȘI

Adresa: Str. V.Conta nr. 2-4 (corp A) și str. Nicolae Bălcescu nr. 21 (Corp B)

Fax: 0232 – 241963

Centrala: 0232 – 210900

Email:  secretariat@dspiasi.ro,     digitalizare.dspiasi@gmail.com

Site www.dspiasi.ro

Echipa proiect

  1. Manager de proiect: Dr. Corina GÎSCĂ, director executiv;
  2. Asistent manager proiect: insp. Anițoara AXINTE – Compartiment Secretariat și Registratură
  3. Responsabil financiar: ec. Petronela Bostoacă, director executiv adjunct economic;
  4. Responsabil achiziții: ing. Liliana Cucu, consilier achiziții publice grad profesional superior;
  5. Responsabili tehnici: Butnariuc Adrian Cristinel și Melinte looan -Gabriel, operatori date I
  6. Responsabil economic: ec. Larisa Procupov, consilier grad profesional asistent;
  7. Responsabil resurse umane: ec. Cătălina Benchea, șef serviciu RUNOS;
  8. Responsabil juridic: jr. Vasile Rusu, consilier juridic grad profesional superior;

Anunt demarare implementare proiect PNRR 2 – site